מתחם לאירועים עסקיים – במתכונתו הנוכחית, חנויות פופ-אפ הן תופעה חדשה יחסית וטרנדית,

ויצירת חנות כזו עבור העסק שלך יכולה להוסיף גורם מגניב לא מוחשי למותג שלך. המונח "סלבריטאים"

הופך נפוץ יותר ויותר, ולכן לא יהיה קשה למצוא ולהעסיק סלבריטאי מקומי שיפתח את העסק הקטן שלך.

עוד באתר:

מתחם לאירועים עסקיים ואירועי בוטיק
מתחם לאירועים עסקיים

אם אתה מנהל חנות מסחר אלקטרוני והחנות הראשית שלך מרוחקת יותר ממה שתרצה, חנות פופ-אפ היא דרך

נהדרת לנצל את המיקום המרכזי של לבנים.

התבונן באתר האינטרנט שלנו Storefront Pop-Up Shops

המקשר בין בעלי עסקים למגוון חנויות פופ-אפ בארה"ב ובעולם. בקש כתובת דואר אלקטרוני כדי לשלוח מידע על

אירועים ומבצעים מיוחדים. חשבו על פליירים או לוחות כריכים ביום האירוע כדי לתפוס את תנועת הולכי הרגל,

צלמו כדי להרגיש כמו אירוע, ועצבו דף מדיה חברתית כדי לקבל לייקים והודעות ברשתות החברתיות. אם

קבוצת היעד שלך מבקרת בחנות או בבית הקפה שלך, אמור לנו להעסיק את המותג והמוצר שלך.

כאשר אתה בוחר באירוע פתוח, עליך להיות ברור לגבי האירוע. הזמנות בדוא"ל הן דרך נהדרת להתחיל לקיים

אינטראקציה עם הלקוחות שלך וליידע אותם על אירועים קרובים.

מתחם לאירועים עסקיים – כלים כגון Eventbrite

Etsy Events ו- Meetup מנגישים את האירועים שלך בפלטפורמות אלה. בכל פעם שאתה מארח אירוע בחנות

שלך, הוסף אותו לדף הפייסבוק שלך, כולל מידע על האירוע ומי צריך להירשם להשתתף. קמפיינים ברשתות

החברתיות הממוקדות לקהל שלך הם חובה אם ברצונך לעודד את פתיחת העסק הקטן שלך. אם אתם מארחים

סדרה גדולה של אירועים בתקציב גדול, תוכלו לשכור מתכנני אירועים שיארגנו ויבצעו עבורכם הכל. ניתן

לנהל RSVP גם באמצעות דוא"ל, פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, פינטרסט או ערוצי מדיה חברתית אחרים.

אם אתם מתכננים להעסיק אנשים לעסק הקטן שלכם

עליכם להכיר את התכנון. צרו לוח זמנים, הגישו בקשות להיתרים וקבעו לוחות זמנים, אך יש לשקול את עלות

ההיתרים וההיתרים המיוחדים לתקציבכם כאשר אתם מתכננים לפתוח את העסק הקטן יותר שלכם.

יש לקחת בחשבון גם את עלויות אגרות החניה, רישיונות מזון ושתייה, אישורי חניה ותשלומי חניה.

מתחם לאירועים עסקיים – אתה יכול לבוא עם נושא ספציפי וליצור חנות פופ-אפ או חנות בחנות שלך במיקום שלך

אם אתה מארח אירוע עסקי קטן כמו פסטיבל בירה מלאכה, אתה יכול לארח אירוע בחנות כדי להביא לקוחות נוספים

לדלתך. גם אם החנות לא פתוחה לעסקים או לעסקאות במהלך האירוע, תוכלו להקים חנות פופ-אפ ולהשתמש

בה כדרך להבטיח שלקוחות רוצים לחזור לקנות את המוצרים שלכם בשעות העבודה. בזמן שאתה עדיין פעיל, אתה יכול

לארגן אירועים ברכושך וגם לארגן אותם במקומות אחרים. דרך נוספת להוסיף ערך לאורחים בעת אירוח אירוע בחנות

היא להציע להם פרסים במהלך האירוע. אתה יכול אפילו להוסיף מתנה קטנה מיוחדת שיש רק למשתתפים באירוע שלך,

כמו להיות הראשונים לקנות באוסף מוגבל.

כשאתה שוקל רעיונות גדולים לפתיחה לעסק הקטן שלך

חשוב על אירועים שיעזרו לך לבנות מערכת יחסים טובה עם הקהילה שלך. אם ברצונך לבנות קשרים עם עסקים

מקומיים באזורך, כגון מסעדות או גלריות אמנות, שקול לתמוך באמנים מקומיים. אפשר אפילו לשקול לכתוב

אירוע שמסתובב אולי עם עסק נוסף, כמו חנות פופ-אפ.

החליטו כמה זמן תרצו להשאיר את חנות הפופ-אפ שלכם פתוחה והחליטו שהיא צריכה להיות יותר כמו פופ-אפ או יותר כמו חנות

הקימו מופע כדי לברר מה אתם מתכננים והעלו מופע, בין אם מדובר בלהקת מחול בבית ספר קהילתי מקומי או

בתערוכת אמנות בגלריה לאמנות המקומית.

מתחם לאירועים עסקיים – אם פתיחה לעסק קטן מתוכננת ומתבצעת כראוי

זה ייתן למשתתפים את המוטיבציה לבחור בך מהתחרות. עליכם להיות מוכנים לאירוע שישמח את האורחים שלכם

ואת אלה שעושים איתכם עסקים. אירועי בוטיק יכולים לשלב מגמות בענף עכשוויות ומתפתחות בפעילותן הנוכחית

כדי לעזור להם להשיג את יעדיהם העסקיים.

אם אתה משקיע בארגון אירוע שילמד אותך משהו או יעזור לך לפגוש אנשים שחולקים תחומי עניין דומים

אתה יכול למצב את החנות שלך יותר מאשר רק מקום לחנות בו. אם תתאימו את האירוע שלכם בחנות לאירוע עסקי

כמו תערוכה, כנס עסקי ו / או תערוכה עסקית, האירוע שלכם ימשוך את האנשים הנכונים ואפילו סדנאות

פשוטות בעלות ערך למשתתפים שלכם. חלקם יקימו אותך בעסקים, בעוד שאחרים לא יחרגו ממערכת יחסים עסקית

גרידא עם הלקוחות שלך. המשך לקרוא רשימה של אנשים שמתעניינים במוצר שלך, כמו גם כמה מהאירועים הטובים ביותר

לעסקים קטנים.

נגישות